Konferencijoje svarstoma apie meną kaip „socialinių konfliktų mediją“ (Horst Bredekamp), klausiama, kaip vizualūs vaizdiniai revoliucinėse praktikose keičia įvairias socialinės vaizduotės sąlygas. Kaip abstrakčios revoliucijos, pasipriešinimo ir sukilimo idėjos tapo matomos ir suprantamos per skirtingas vizualiosios kultūros formas, pradedant fotografija ir kinu, baigiant komiksais ir politiniais plakatais. Mąstant apie tai, iškyla eilė susijusių klausimų: kaip bėgant laikui pasikeitė „revoliucijos“ idėja, kokį vaidmenį šiame pokytyje atlieka dabartiniai arba pastarojo meto įvykiai, naujos teorijos ir praktikos, kaip susijusios „reprezentacijos“ ir „revoliucijos“ idėjos, kaip revoliucijos idėja re-aktualizuojama, atnaujinama ir performuluojama pastarojo meto politiniuose performansuose, spaudoje ir meninėse praktikose, ir galiausiai- – kokį vaidmenį revoliucinėje prsaktikoje atlieka vizualūs vaizdiniai kaip „reikšmių, galios ir emocijų daugikliai“ (W.J.T.Mitchell)?
Per dvi konferencijos dienas tyrėjai iš penkiolikos Europos valstybių diskutuos įvairiomis temomis, susijusiomis su revoliucijų (nuo XIX a. iki skaitmeninės eros) ikonografija ir reprezentacijos formomis, pasipriešinimo diskursais, protesto kultūromis ir meno atsaku į svarbiausias mūsų laikų politines audras tiek vietiniame, tiek globaliame kontekstuose (žr. pridedamą konferencijos programą).
Antrąją konferencijos dieną (gruodžio 1 d.) pagrindinį konferencijos pranešimą „Vaikystės minčių ilgesys. Marxas ir Eisensteinas tame pačiame name: scenos iš „Naujienų iš ideologinės senovės“ skaitys žinomas vokiečių tyrėjas ir filmų kūrėjas Alexander Kluge. Taip pat vyks jo filmo „Naujienos iš ideologinės senovės: Marxas/Eisensteinas/Kapitalas“ (2008) peržiūra. Šią paskaitą ir filmo peržiūrą parėmė Goethe‘s institutas Lietuvoje.
Konferencija vyks Nacionalinėje dailės galerijoje lapkričio 30 – gruodžio 1 d. anglų k. Alexander Kluge paskaita vyks vokiečių k. (su vertimu į anglų k.). Filmas vokiečių k. su angliškais subtitrais.