Įvykiai

Kviečiame teikti pasiūlymus dėl baldų įsigijimo

Europos humanitarinis universitetas (EHU) numato įsigyti baldus į naują studijų korpusą auditorijoms įrengti ir maloniai kviečia Jūsų įmonę pateikti komercinį pasiūlymą prekėms įsigyti.

Numatomų įsigyti prekių techninė specifikacija:

1. Stalas dėstytojui  600mm (plotis) x 1000mm (ilgis) x 700mm (aukštis) be stalčių, medinė plokštė, metalinės kojos 8 vnt.
2. Mobili lenta rašymui (pageidautina su stiklo emalės paviršiumi) išmatavimai – apie 1,5×1,2 m. 4 vnt.
3. Mobili lenta rašymui (pageidautina su stiklo emalės paviršiumi) išmatavimai – apie 2×1,2 m. 2 vnt.
4. Mobili lenta rašymui metalinio paviršiaus  baltos spalvos išmatavimai – apie 1,5×1,2 m. 2 vnt.
5. Pakabinama  lenta rašymui (pageidautina su stiklo emalės paviršiumi) išmatavimai – apie 1,5×1,2 m. 3 vnt.
6. Stalai savarankiškam studentų darbui  800 mm (plotis) x 600 mm (ilgis)x700 mm (aukštis), medinė plokštė, metalinės kojos 15 vnt.
7. Mobilūs plastikiniai stalai savarankiškam studentų ir dėstytojų darbui, kuriuos pagal poreikį galima būtų sujungti  į įvairias formas bendroje erdvėje. Spalvų paletė – šiltų šviesių atspalvių, bet ne balta. (Patalpos planas ir nuotraukos pagal pageidavimą gali būti siunčiamos atskirai, kreiptis el.paštu arba telefonu) Kiekis priklauso nuo stalų dydžio ir patalpos išmatavimų. Viena patalpa apie 43 kv.m.(6x7m), antra patalpa – 18 kv.m.
8. Plastikinės kėdės prie savarankiško darbo stalų. Spalvų paletė – šiltų šviesių atspalvių, bet ne balta) 20 vnt.
9. Studentų laisvalaikio erdvės baldai (patalpos planas ir nuotraukos pagal pageidavimą gali būti siunčiamos atskirai, kreiptis el.paštu arba telefonu) 5-6 sėdmaišiai, 2 žemi staliukai , kiti aksesuarai

 

Apklausoje gali dalyvauti visi Tiekėjai, pateikę Pirkėjui visą reikiamą informaciją.

  1. Pageidavimai Turto įsigijimui: Įsigyjamas turtas turį būti pateiktas pirkėjui gamyklinėje pakuotėje, atitinkantis visus gamyklinius reikalavimus. Turtas turi būti pristatytas Pirkėjui ne vėliau kaip  rugpjūčio 01 d. Pirkėjas už įsigyjamą turtą atsiskaitys banko pavedimu per atskirai suderintą laiko tarpą pagal pateiktą sąskaitą-faktūrą arba avansinę sąskaitą. Galutinis atsiskaitymas numatomas po Turto Perdavimo-priėmimo akto pasirašymo. Pristatomi baldai, reikalaujantis surinkimo, turėtų būti surinkti Tiekėjo.
  2. Tiekėjas bus pasirenkamas vadovaujantis Turto kainos ir parametrų atitikimo santykiu.
  3. Būtina informacija, pateikiama Apklausos organizatoriui-Pirkėjui, norint dalyvauti apklausoje:
  • Siūlomo įsigyti Turto pavadinimas;
  • Siūloma Turto įsigijimo kaina (būtinai nurodant galutinę kaina, t.y. su PVM);
  • Siūlomo turto techninę specifikacija;
  • Laiko tarpas, reikalingas pristatyti turtą Tiekėjui;
  • garantinio aptarnavimo terminas;
  • kitos svarbios sąlygos, įtakojančios Pirkėjo apsisprendimą įsigyti pageidaujamą Turtą.

     4. Tiekėjas kviečiamas pateikti reikiamą informaciją iki birželio 14 d. 12:00 val. Informaciją prašome pateikti  rašytine forma (pageidaujamas el.pašto formatas) paštu oksana.vankova @ ehu.lt arba per Mercell pirkimo organizavimo sistemą, užpildant visus būtinus laukus. Tiekėjai, nepateikę reikiamos informacijos, arba pateikę ją vėliau nurodytos datos, apklausoje nedalyvauja.

Atsiradus papildomiems klausimams kviečiame susisiekti su Infrastruktūros vadybininke Oksana Vankova +370 656 30715.

Atgal
Šiuo metu vyksta svetainės atnaujinimo darbai. Atsiprašome už nepatogumus.